سلام

ناامید

حرف های یک پسر تنها و دل شکسته

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 باند های کامپیوترت رو روشن کن تا صدای دلم رو بشنوی.



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت19:15---14 آذر 1390
سلام بابا این چه حرفیه امید جان؟ من اصلا نمیام لوکس بلاگ امروز اومدم و فهمیدم ناراحت نشی ببخشید عزیزم مگه امیر چی بهت گفت؟

sara
ساعت15:30---27 آبان 1390
باشه؟؟؟؟؟زود نبینم دیگه بگی نا امیدم
!!!!!!!!


sara
ساعت15:29---27 آبان 1390
سلام ناامید خوبی چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟کم شماره بده من در هر حال که بهت نمیزنگم!!!!افریتن بچه ی درس خون درس بخون تا موفق بشییییییییییی کم نامید باش زندگی دو روزه بابا ارزش نداره پسر!!!!!!!!!!زود عنوان وبت رو عوض کن بزار یه چیز دیگه افرین

ساراو صدف
ساعت18:25---21 مهر 1390
بابا امید این اهنگه خیییییییییییلی باحاله این اولین اهنگ فارسیه که من خوشم میاددددددددددددددددددددد

سارا
ساعت18:04---14 مهر 1390
چه جوک بی مزه ایی بود!!!!!منو صدف دوستای صمیمی هستیم از 2 سالگی با همیم ها هاها واقعا این اتفاق برات افتاد؟؟؟؟پدر دختره زدت؟؟؟؟؟؟حقته تا تو باشی و دختر مردم رو نبری بیرون!!!!!!هاهاهاهاهااهاهاها خیلی خنده دار بود.....ببخشید اما غش کردم از خنده.....هاهاهاهها امید ناامید.....آخییییییییییییی بیچاره.......خب بعدش چی شد؟؟؟؟؟مامان بابات چیکارت کردن؟؟؟؟؟هاهاهاهاهاهاه

ليلا
ساعت21:21---3 مهر 1390
راستي داداشي چرا اينقدر نااميدي؟؟؟؟
پاسخ:از دست زمونه


ليلا
ساعت21:15---3 مهر 1390
سلام اميد جان وبلاگت خيلي زيباست مطالبي رو كه مينويسي خيلي دوست دارم خسته نباشي داداشپاسخ:خواهش میکنم عزیزم

صدف
ساعت10:56---30 شهريور 1390
امیدی که نا امیده!!!!!!!! دیگه وای به حال ما که اسممون امید هم نیس تو که اسمت امیده نا امیدی اون وقت از ما چه انتظاری میشه داشت! این که نوشتی خییییییییلی با حال بود این شنگول و منگول و.. رو میگم!

راستی سارا فک میکنه اون عکس ساسی مانکن که میذاری عکس خودته میگه خیلی زشتهپاسخ:قابل تو رو نداشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1398برچسب:,ساعت15:14توسط امید | |